Missionslivet i ett nötskal

Idag är det en sådan där dag där det är varken bra eller dåligt.

Man är liksom blank.

Jaha.

Kul känsla. Verkligen.

 

Det kan vara för att jag är trött och har tränat för mycket. Eller för att det är så mycket bollar i luften just nu som bara hänger där. Jag ogillar hängande bollar. Och det är just det här som är missionslivet i ett nötskal; Jag har massor med saker jag måste prata med P om men jag kan inte ringa. Jag kan skicka ett sms men chansen att han kan ringa tillbaka just-på-en-gång är ju inte stor. Så idag, när jag redan är gnällungen, blir det här irriterande. Jobbigt. Och man känner sig som ett stort barn som bara suckar. Härligt.

 

Och vart tog solen vägen? Ska det vara för mycket begärt? Bah.

 

/ T


Kommentarer
Postat av: S

Hängande bollar är aldrig roligt. Träningen och kosten gör helt säkert sitt för humöret men om några dagar ska du se att det blir bättre. Och snart är det slut, på riktigt!



Skickar massor med peppkramar

2012-05-05 @ 11:00:25
URL: http://thearmywife.blogg.se/
Postat av: Fru Gus

Vissa dagar är bottennapp, så är det bara. Låt dem vara det, men glöm aldrig bort att solen finns ovan molnen och bara väntar på att få värma dig.

Kramar och hopp om riktigt många strålar bara för dig!

2012-05-06 @ 22:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0