Dolt Nummer

 

 

När vet man att allt är tillbaka där det började?

Jo när det står Dolt Nummer i displayen på telefonen och man stannar upp och bara tittar på telefonen.

Det kommer ta några veckor att vänja sig, det gick mycket lättare den här gången att säga"vi ses snart igen" och det var inte lika jobbigt.

Men Dolt Nummer kändes helt plötsligt väldigt jobbigt eftersom det då är definitivt.

Bubblan är spräckt.

Verkligheten knackar på, stiger in och vräker ut sig över hela mitt liv och vardag.

Och jag går och lägger i en maskin tvätt till.

 

/T


Kommentarer
Postat av: H

KRAM!

Snart ska jag fly från den här overkliga, verkligheten ett tag och ta skydd i min bubbla. Känns skönt att du säger att det var ett lättare avsked, för just nu bävar jag redan inför den dagen...

2012-01-10 @ 20:54:03
Postat av: T

H

Oh så underbart, dyk in i bubblan och njut njut njut!

Det var lättare. Man har gjort det en gång innan och på något sätt hjälpte det. Du kommer klara det fint:)

kramar!

2012-01-10 @ 20:56:42
Postat av: S

Det känns skönt att höra att det går lättare andra gången, jag har hela tiden sett framför mig att det är den delen som kommer bli tyngst. Innan du vet ordet av är han hemma igen och sen är det nästan sommar. Vi finns här!



Kramar till dig!

2012-01-11 @ 10:52:42
URL: http://thearmywife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0