Marvelous monday!

 

Aldrig förr har jag väl tänkt tanken att "YES! Nu är det måndag igen!" men jag har kommit på mig själv att göra det mer och mer nuförtiden. Väldigt ofta om jag ska vara ärlig. Måndagar har alltid varit den tråkigaste dagen på veckan, man ska hämta sig efter helgens nöjen och det ska jobbas och tränas och förmodligen tvättas eftersom måndag är tråkdagen så då gör man allt tråkigt på en och samma dag och sen äter man en tråkig mat och surar över hur  t r å k i g  måndag är! Tråkdagen deluxe!

Men inte nu längre. För nu innebär måndag en ny vecka och ny vecka innebär en vecka närmare.

Ja jag vet, ständigt detta räknande! Men det är så jag överlever det här. Räkna ner, vänner och vin.

Härligt va.

Trevlig måndag!

 

/T


Kommentarer
Postat av: H

Håller med dig fullständigt.

ÄNTLIGEN MÅNDAG!!!!

Rackarns vad vi är bra :-D

2012-02-13 @ 07:10:02
Postat av: S

Måndagar är bra! Kanske inte just gårdagen eftersom sambon min lämnade mig då, men nästa måndag kommer vara en vecka närmre nästa leave! Framförallt tisdagar skulle jag säga är mitt nya gift =) Än en gång kanske inte just idag när världen fylls av röda rosor och romantik...men du förstår vad jag menar.

2012-02-14 @ 14:53:27
URL: http://thearmywife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0