Leave!

Det är leave mina vänner och det är fantastiskt att honom hemma. Om än lite märkligt att jag inte kan ligga som ett litet kryss i sängen längre utan slår i benen i en soldat titt som tätt. Oh the problems the problems;)

Flera gånger har jag petat på P för att se att han är där, det var ju tolv veckor sen. T o l v. Det är en halv evighet ungefär. Och jag kan komma på mig själv flera gånger under dagen att haja till; han är hemma på ledighet nu. På riktigt.

Märkligt.

Men fantastiskt. Så fruktansvärt fantastiskt.

 

Och sen är det ju påsk så Glad Påsk alla, hoppas att ni får en trevlig helg.

 

/ T


Kommentarer
Postat av: S

Visst är det fantastiskt att ha dem hemma igen! Magiskt :)



Glad Påsk till dig T, ha en underbar leave! Kram

2012-04-07 @ 08:42:33
URL: http://thearmywife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0