Ingen leave är den andra lik

Det är mitt i leaven och dagarna springer iväg. Det är verkligen märkligt hur 13 dagar kan försvinna i ett nafs. Man gör saker samtidigt som man försöker ha en lugn balans och ett tu tre är dagarna slut. Som tur är har vi några dagar kvar och något som slog mig "den här gången" är att ingen leave är den andre lik. Den här är annorlunda än den förra. På gott och ont såklart. Inte för att jag kanske trodde att de skulle vara identiska men ändå..jag lever rätt ofta kvar i hur det var och får en liten chock när en ny situation träder fram. Vilket i sig är en lärdom.

Ibland springer mina tankar iväg till juni. Det är inte alls lång tid kvar (även om det givetvis kan kännas enormt långt vissa stunder) och sen står vi där och missionen är gjord.

Och jag känner lite " Jahaaa". Det är läskigt. Vad händer sen? Det är mitt i sommaren och jag jobbar och det kommer bli helt underbart att få hem P men det kommer även att vara märkligt. Att han är hemma. Att man inte ska förvänta sig att Dolt Nummer ringer. Allt sånt ni vet.

Men nåväl.

Det blir ett annat blogginlägg.

För nu är vi kvar i missionen och det är faktiskt leave och min man är hemma.

Gud så underbart det är. Så jag ska nog ta och dränka mig i lite kärlek nu.

På återseende.

 

/ T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0